4 Şubat 2012 Cumartesi

Ay Em E Glik!

Not: Her postun başına not koymak farz oldu. Bu postta çok ''Sonra'', ''Ayrıca'', ''Ve'' kullandım. Kusura bakmayın artık.
--
Yaklaşık 1 ay önce bi diziye başladım; Glee. Ve tam 2 haftada 2 sezon bitirdim. İlk bölümler çok saçma geldi ama bırakmadım. Sonra aynen şunu söyledim; ''Lan bir dizi bu kadar mı güzel olur lan lan?!'' Şarkılara yaptıkları coverları şarkıların kendisinden daha çok seviyorum. Birçok kişinin şarkısını coverladılar. Rihanna, Micheal Jackson, Lady Gaga, Katy Perry, Justin Bieber, Adele vs.

Ayrıca dizide bir Rachel var, ne zaman o ağlasa bende ağlıyorum. Ki kendisi genellikle saçma şeylere ağlar.  Her bölümde mutlaka bir kez ağlıyorum. Ayrıca dizi komedi/gençlik olduğu içün, sürekli gülüyorum. Dizi başlamadan açıyorum ağzımı, pozisyonu alıyorum. Dizi bitene kadar kapanmıyo o ağız.  Dizidekiler cidden yetenekli. Her birinin sesi o kadar iyi ki anlatamam.

Arkadaşlık, aşk ve genel olarak umut üzerine kurulmuş dizi. Diğerleri gibi değil, gerçekten içinizdeki umut ışığını güçlendirebilecek türden. Her bölüm ayrı bir keyif. Bitmesin diye dua ediyorsunuz. Tek eksikleri, dizinin düzenli bir biçimde yayınlanmaması. Yani 1 hafta aralıklarla değil. Bazen 2, bazen 3 bile oluyor. Beklemek nasıl bir işkence anlatamam.

Hayatım Glee oldu. Fotoğraf çekilirken elimle 'L' harfi yapıyorum falan (Glee'nin işareti) Sonra millete ben Gleek'im diyorum. Bilmeyenlere anlatıyorum, ''İzleyin lan valla çok güzel.'' diyorum. Facebook'taki neredeyse tüm Glee sayfalarını beğendim. Twitter'da her oyuncusunu takip ediyorum. Böyle bi saplantı haline geldi.

Sonra, Glee neymiş falan diyolar.  Ricky Martin, Britney Spears gibi isimler konuk oldu diziye. Bu arada söylemeden edemeyeceğim, The Secret Circle ve The Vampire Diaries'da benim gibi ergenlerin izlemesi gereken dizilerden. Lan bide dizideki her erkek yakışıklı, her kız güzel. Büyük avantaj bence.


Neyse, sonuç olarak bravo Ryan Murphy! Harika bir iş çıkarmışsın! 
En sevdiğim repliklerden :) Resme tıklayın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder